Jézus kontra hiábavalóság


 Nagyon szeretem, hogy Isten cseppet sem statikus, hanem dinamikus kapcsolatra hív el minket! Hisz Ő maga az Élet! A testem, a földhözragadt gondolkodásom, az “óemberem” viszont soha nem fog megtérni. Nagyon ravasz, mert el tudja jàtszani, hogy ő is megtért, hiszen ő is ott volt mikor először igent mondhattam Istennek, Jézusnak. A földi testünk, és mindaz amit megtestesít a földön, folyton akar valamit. Egy kicsi ezt, egy kicsi azt. Ezèrt kaptam ezt a “teszt kérdés”- sorozatot, hogy a Lélek átvilágíthasson engemet. Hasznos lehet nem hívő és hívő embereknek egyaránt. Teljesen kirúgta a talajt alólam, de nem azért, hogy elcsüggedjem, éppen ellenkezőleg: hogy feladjam. FEL-adajam. Neki. Én az alábbi dolgok közül semmit nem tudok helyén kezelni, sem a mennyiségeket, sem a minőségeket. Azt sem, hogy kell-e nekem vagy abszolut nem. Akkor ki tudja, mire, kire, mennyire van szükségem? Hàt Ő egyedül, Isten! És meg is mutatja, szépen, fokozatosan, szeretettel, ha vágyunk rá! Valamit elvesz egy csapásra, valamit nem. Később. Valamiben visszavesz nálam, valamiben bátorít a többre. Ha az alábbi dolgokban egyedül, Isten nélkül, a magam eszére támaszkodva akarok bölcs lenni, biztos a bukás! Élő kapcsolat Vele, és akkor minden a helyén! 



- Hány órát akarok még eltölteni munkával? Hány munkahelyem/pozícióm volt eddig és mèg hányat akarok?

-Hány óràt akarok még aludni, mennyi időt töltöttem alvással az éveim során? 

-Mennyi üdülést, nyaralást, utazást akarok még életem során az eddigieken kívül?

-Mennyi látnivaló van a világon, amit még meg szeretnék nézni?

-Mennyi ètelt ettem, mennyi italt és alkoholt ittam meg, mennyit ürítettem és fogok még életem során?

-Hány darab cigarettát, szivart, vape-et akarok még elszívni?

-Hány autòm volt eddig és mennyi kell még? Hány liter üzemanyagot vagy tömegközlekedési jegyet fogok még elhasználni? 

-Hány ingatlant vettem màr életemben és mennyit akarok még? 

-Mennyi időt, energiát, pénzt, “lelket” költöttem lakásfelujításokra, ingóságokra, holmikra, ruhákra, kert rendezésre életem során és még mennyi lesz az elég?

-Hány párkapcsolatom volt eddig és mennyit akarok még? Hány szexuális élményem volt màr, egyedül, másokkal? Mennyi testnedvet engedtem és akarok elengedni még? Hány helyszín, mód, pozíció került kipróbálásra és mennyi lenne még elég?

-Mennyi időt töltöttem el és még mennyit akarok a számomra fontos, kedves emberekkel, párommal, családtagjaimmal, barátaimmal és mennyi lenne még az “elég”?

-Hány órát töltöttem el iskolákkal, tanulással, képzésekkel és mennyit akarok még?

-Hány számomra kedves tárgyat, mekkora gyűjteményt szedtem össze bizonyos dolgokból már és mikor lenne az, hogy elég?

-Mennyi pénzt kerestem màr életem során, hol van, és még mennyi kellene az eléghez?

-Mennyit látogattam orvosokat, mennyi gyógyszert szedtem be màr és még mennyit akarok?

-Hányszor vittem kutyàt sétáltatni eddig és még hányszor akarom?

-Hány vallási, gyülekezeti alkalmon voltam már eddig és még mennyit szeretnék, hogy beteljek?

-Mennyi időt, energiát fordítottam szèpség és egészségápolásra és mennyit fogok még?

-Hány órát töltöttem el sporttal, súlyzó emeléssel, futással? Hány meccset játszottam és mèg mennyi kellene? 

-Hány órát töltöttem képernyők előtt, hány filmet, műsort, sorozatot néztem eddig meg vajon és még mennyi lesz az elég?

-Hány GB internet adatforgalmat generáltam életemben és mennyit fogok még, hogy “jó legyen”?

-Hány sztárt követtem életem során, akikre felnéztem és időt, energiát fordítottam dolgaikra? Hány van még életben ma? Hány másikra van még szükségem a továbbiakban?

-Hány koncerten voltam, hány szinházi előadáson, kiállításon és még vajon mennyit akarok?

-Hány könyvet, újságot, magazint olvastam? Mennyi a hírekből? Még mennyi lenne az elég?

-Hány hobbim volt és hány lenne még? 







Popular posts from this blog

Menü kereszténységem vagy Á la carte Jézussal

A gyermek - botrány a világnak, öröm a mennynek