Ki vagy mi az én “Kim Dzsongun”-om?



Észak-Korea totalitárius államának egyetlen csalàd, dinasztia a vezetője már közel 70 éve. Ez az ország sem egycsapásra lett diktatúra. Ott is voltak keresztények, akiket vagy elüldöztek, fogságba vittek, kivégeztek. Ha valaki valahogy hozzájut egy Bibliához és kiderül, a börtön garantált, vagy a halálbüntetés. Jelenlegi vezetőjüket, Kim Dzsongun-t, ahogy elődjeit is, istenként tisztelik, félik. Ez a sorsa minden embernek, minden népnek, aki elveti Istent, hogy emberek fognak uralkodni rajtuk, ha tetszik, ha nem. Ez a nép is megkapta. Kiűzték az egy igaz Istent, és egy ember uralkodik rajtuk. Nem lehet az embereknek önálló véleményük, mindenhol a propaganda szól, 24/7-ben. A gyerekeket màr korán besúgásra programozzák, az árvaházban a pici gyermekeknek a vezetőjüket dicsőítő dalokat énekelnek, hiába nincs mit enniük, nincs semmijük, betegeskednek a puszta padlón fekve. Ha valahol természeti katasztrófa üt be, mondjuk tűz, az első szabály, hogy a kötelezően minden otthonba is kitett képet a bölcs vezérükről, azt kell először kimenekíteni, aztán jöhet a gyermek, és a többi. Egy lány, akinek sikerült elmenekülni az országból, elmeséli, hogy neki ez volt a természetes, hiszen ott nőtt fel. A mai napig, ha olvassa a Bibliát, Isten neve helyett a vezető képèt làtja maga előtt, hisz neki ezt, egy ember imádatát programozták bele születéstől fogva. Pontosan úgy kezelték vezetőt, úgy dicsöítették őt, mint az Istent. “A bölcs vezèrünk a gyermekek legjobb barátja! Ezt is a mi bölcs vezérünk adta, tőle kaptuk!” Feltètlenül engedelmeskednek neki. Ha valaki nem Istent tiszteli, óhatatlanul is erre a sorsra jut.

Elgondolkodtam, hogy bàr nekem nem kell Észak-Koreában élnem, de én sem vagyok màs, különb, mint az ottani emberek. Ha hagyom, hogy kiessek a lélekből, óhatatlanul a testem, a földi természetem, gondolkodàsom lesz az uram, aztán emberek. Emberek véleménye fog számítani, legyen az jó vagy rossz. Dolgok, tàrgyak, eszmék, emberek fognak uralkodni rajtam. Egészen addig, míg fel nem ébredek és nem megyek vissza Istenhez. 


A teljes riport itt:VIDEO




Popular posts from this blog

Menü kereszténységem vagy Á la carte Jézussal

Jézus kontra hiábavalóság

A gyermek - botrány a világnak, öröm a mennynek